• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
shrpa

shrpa

b2b marketing

  • Home
  • B2B
    • Wat is b2b?
    • B2B e-commerce
    • Leadgeneratie
  • Ontwikkelen
  • Marketing
    • Inbound marketing
    • Contentmarketing
    • Marketing automation
  • Meten
  • Optimaliseren
  • Over
    • Over ons
    • Contact
Aan de slag

Optimaliseren

Stel bij en optimaliseer voor het beste resultaat

Data gebruiken om de gebruikservaring te optimaliseren

Uit de data kan bijvoorbeeld blijken dat de doelgroep wel op een advertentie klikt, maar dat de landingspagina niet biedt wat zij verwachten. Je wilt je conversieratio verhogen en de verschillende elementen beter op elkaar afstemmen.

Verbeter je prestaties door doorlopend te testen

Aan de hand van de data stellen we een hypothese op over wat er misgaat en wat de mogelijke oplossing zou kunnen zijn. Zo kan een advertentie een andere verwachting scheppen of de conversiegerichtheid van je landingspagina te wensen over laten. We voeren een verandering door en testen of onze hypothese klopt.

Vervolgens kiezen we een nieuwe onderdeel wat we kunnen onderzoeken en stellen we een nieuwe hypothese op.

Ook digitaal groeien start met een ouderwets gesprek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Footer

shrpa – b2b marketing

Wij laten b2b bedrijven online boven zichzelf uitstijgen.

mail@shrpa.nl

Torenallee 62-22, 5617BD, Eindhoven, Nederland

Copyright © 2021 shrpa. All rights reserved. Return to top