• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
shrpa

shrpa

b2b marketing

  • Home
  • B2B
    • Wat is b2b?
    • B2B e-commerce
    • Leadgeneratie
  • Ontwikkelen
  • Marketing
    • Inbound marketing
    • Contentmarketing
  • Meten
  • Optimaliseren
Aan de slag

Contentmarketing

Either write something worth reading or do something worth writing about – Benjamin Franklin

Met bijvoorbeeld een kennisportal, longreads en whitepapers laat je zien dat jij de autoriteit in je markt bent. Thought leadership is term die veel gebruikt wordt maar is het niet gewoon een buzzwoord?

Snijvlak met SEO

Contentmarketing behaalt nooit het maximale resultaat als de content die gecreëerd wordt niet goed vindbaar is. Daarom is het van groot belang om ook SEO mee te nemen in een contentmarketingplan. Buiten dat biedt een zoekwoordenonderzoek inzicht in het gedrag van de doelgroep en kan er daardoor gerichter content worden geschreven.

Wat zijn overwegingen

  • Wat voor content ga je creëren?
  • Via welke kanalen ga je deze content verspreiden?
  • Hoe zorg je ervoor dat de content wordt opgepikt door de doelgroep?
  • Wat voor type content werkt het beste in jouw markt?
  • Wie gaat al die content op een goede manier produceren?

Veelgestelde vragen over contentmarketing

  • Wat is contentmarketing?
  • Wat is een contentmarketingplan?
  • Wat is een contentstrategie?

Handige links

Getting Started – Content Marketing Institute

Ook digitaal groeien start met een ouderwets gesprek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Footer

shrpa – b2b marketing

Wij laten b2b bedrijven online boven zichzelf uitstijgen.

mail@shrpa.nl

Torenallee 62-22, 5617BD, Eindhoven, Nederland

Copyright © 2019 shrpa. All rights reserved. Return to top